Mikołajkowy Rajd Samochodów Terenowych
Informacje:
Dyrektor Rajdu - Szczepan Żmuda 604 322212
Wpisowe w wysokości j.n. prosimy dokonywać na konto AP
Samochody 300 PLN,
UTV (SSV) – 200 PLN,
Quady i motocykle odpowiednio: 150PLN
Nr konta: 91 1050 1722 1000 0090 3014 8994
Podział na klasy
Podział na klasy
Ustala się następujący podział na klasy/grupy (patrz załączniki);
- Samochody:
I. Turystyczna (na warunkach T3)
II. Sportowa (na warunkach T2)
III. Super Sportowa (na warunkach T1)
- UTV (SSV)
- Gość (zawodnicy z licencją rajdową)
- Motocykle
- Quady
I. 2x4
II. 4x4
Udział załóg w poszczególnych klasach jest deklarowany w zgłoszeniu przez uczestnika i weryfikowany przez organizatora na BK-1. Grupy wg powyższego podziału zostaną utworzone przy minimalnej frekwencji 5 uczestników w danej grupie – w innym przypadku organizator zastrzega sobie łączenie „do wyższej”
Harmonogram czasowy:
16.11.2015 |
0:00 |
Otwarcie listy zgłoszeń |
04.12.2015 |
12:00 |
Zamknięcie listy zgłoszeń |
04.12.2015 |
20:00 |
Publikacja listy zgłoszeń |
05.12.2015 – Pierwszy dzień imprezy (sobota) |
||
7:00 – 9:00 |
Odbiór administracyjny |
Biuro imprezy – Automobilklub Podkarpacki 33-300 Nowy Sącz ul. Ogrodowa 12a |
7:15 – 9:30 |
Badanie Kontrolne |
Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów APNS 33-300 Nowy Sącz ul. Ogrodowa 12a |
9:35 |
ZSS |
Pierwsze posiedzenie ZSS 33-300 Nowy Sącz ul. Ogrodowa 12a |
10:00 |
LISTA |
Publikacja załóg dopuszczonych do startu w Etapie 1 Biuro APNS oraz baza polowa MPK Ogrodowa (za wałem) |
10:00 |
ODPRAWA |
Obowiązkowa odprawa załóg Baza polowa – zatoczka MPK ul. Ogrodowa (za wałem) |
10:15 |
ZAPOZNANIE |
Zapoznanie uczestników z trasą imprezy (przejazd w kolumnie za organizatorem) |
11:00 |
START |
Start do 1 etapu imprezy – sekcja 1 Baza polowa – zatoczka MPK ul. Ogrodowa (za wałem) |
14:00 |
START |
Start do 1 etapu imprezy – sekcja 2 Baza polowa – zatoczka MPK ul. Ogrodowa (za wałem) |
17:00 |
START |
Start do 1 etapu imprezy – sekcja 3 Baza polowa – zatoczka MPK ul. Ogrodowa (za wałem) |
20:00 |
LISTA |
Publikacja listy startowej do Etapu 2 Publikacja klasyfikacji prowizorycznej po Etapie 1 Biuro APNS oraz baza polowa MPK Ogrodowa (za wałem) |
06.12.2015 – Drugi dzień imprezy (niedziela) |
||
9:00 |
START |
Start do 2 Etapu imprezy – sekcja 1 Baza polowa – zatoczka MPK ul. Ogrodowa (za wałem) |
12:00 |
START |
Start do 2 Etapu imprezy – sekcja 2 Baza polowa – zatoczka MPK ul. Ogrodowa (za wałem) |
15:00 |
META |
Meta imprezy – publikacja klasyfikacji prowizorycznej Baza polowa – zatoczka MPK ul. Ogrodowa (za wałem) |
15:30 |
CEREMONIA |
Zakończenie imprezy, publikacja klasyfikacji końcowej – wręczenie pucharów/nagród/dyplomów Baza polowa – zatoczka MPK ul. Ogrodowa (za wałem) |